tisdag 5 april 2011

BloggAward

Jag har fått en ärorik BloggAward av fina, träningsinspirerande solstrålen Anna, som även är höggravid med tvillingar och kämpar på som bara den. Grym inspirationskälla! Tack! :)


8 saker ni (kanske) inte visste om mig:
  1. Jag spelade fiol i 5 år när jag var yngre.
  2. Drömmer om att få resa länge och även jobba utomlands.
  3. Har testat på fotboll och ridning men kom ganska snabbt underfund med att det inte var något för mig.
  4. Är vädur och jävligt envis! ;)
  5. Är ett musikfreak och gillar allt från sköna electro-beats till rnb.
  6. Är en riktig crazy catlady. Älskar katter och speciellt min lilla mysboll Maja.
  7. Flyttade hemifrån precis när jag fyllt 17 och sen dess har jag bott både utanför Simrishamn, i Ystad och sen nu Lund.
  8. Är fruktansvärt svag för choklad och kakor. Egentligen allt som är söt. Men det visste ni kanske redan med tanke på allt bakande här på bloggen :).

Jag skickar denna Award vidare till de här grymma bloggarna som alltid inspirerar:

  1. JustElliot – Min fina bästis som skriver roliga, humoristiska och intressanta texter.
  2. Sandy – Nystartad blogg för dagen av min fina syster. Äntligen har hon kommit igång med bloggandet! :)
  3. Bra Katarina - Lägger för tillfälligt upp massor med härliga bilder från Thailand och bjuder för övrigt på allt mellan himmel och jord.
  4. Söta saker – Världens mysigaste blogg som alltid tipsar om massor med godsaker.
  5. 56 kilo – En otroligt inspirerande lchf-blogg med smarriga recept!
  6. Kryddburken – Skön blogg och skön tjej som alltid bjuder på hemlagat och gott. Mysig!
  7. Aka – En inspirerande fläkt som kämpar på trots knäproblem. Riktig tuffing!

    ... och sist men inte minst så måste jag ju ge en award tillbaka till fina Anna och beskrivningen av henne är allt det jag skrev ovan. Otroligt inspirerande tjej!
  8. Trend och träning!

3 kommentarer:

  1. Tack sis för min första award:) det kommer snart mer o läsa;) puss

    SvaraRadera
  2. ÅH FINASTE DU!!! TACK!!

    Jag har knappt haft tid att läsa eller blogga. Gjorde massa förinställda inlägg i helgen och i går natt hade jag tid att kolla min blogg lite. Somnade framför datorn hahaha. Har en kort rast nu så måste passa på att tacka dig!

    Söt! Jättefin bild på dig med. Jag är knappt med på en enda bild från Thailand haha. Ingen som vet hur man fotar. Jossan är till och med bättre än Richard. Då är det illa ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du, va glad jag blir!! Tusen tack! Ha en fin dag! Kram från ett soligt men väldigt blåsigt Öland idag!

    SvaraRadera