fredag 29 april 2011

Nytt i garderoben

Dessa coola 80-tals shortsen har tillkommit i min garderob. Spanat på dom ett tag men fick vänta tills löning - första lönen sen januari (pga Asien-resan jan-feb) och det var najs kan ni tro! :). Premiäranvände dom idag på gymmet och dom gjorde sitt - jag är nöjd! :)



Blev alltså gymmet idag. Ville träna afro för det är ett saknat och efterlängtat pass, men känner ändå inte mig riktigt hundra på att knäna håller och då vågar jag inte mig på det heller.

40 mins cykel-träning som gymkondis och sen mage- 0ch knäövningar på det. Svetten rann hela passet, så sjukt najs!! Trevlig helg och Valborg kära ni! :)

3 kommentarer:

  1. Åååååh va snygga! Supernajs!

    SvaraRadera
  2. JÄTTESNYGGA! Jag är livrädd för att visa så mycket ben hahaha

    SvaraRadera
  3. balla! ser sköna ut också- luftiga liksom! =)

    SvaraRadera