onsdag 6 april 2011

Peppmusik!

Woohoo, i kväll fick jag äntligen träna något annat än gymkondis eller powerwalking. Det blev spinning med råga kan jag ta och tala om! Har känt mig hyfsat bra i knäna dom senaste dagarna och det måste ju tvunget firas. Så jag begav mig till gymmet och tränade ett spinningpass med duktiga instruktören Arne Berge (lite roligt namn va? :)). Alltid bra musik och sen har han en sådan där skön röst som passar så bra in på passet. Jag har nog inte varit så här svettig efter ett pass på hela detta året - premiär! Dyng sur på ryggen efter ett jobbigt pass. Tyckte att tiden bara sprang iväg också, vilket är positivt när man tränar - betyder att man har kul!

Förhoppningsvis blir det spinning i morgon igen, om inte så blir det gymkondis. Får se.. Beror lite på hur det artar sig med jobbet i morgon och sånt vet man aldrig ;).

Nä, vet ni vad? Nu ska jag bjuda er på lite peppig träningsmusik - några låtar som jag var med på spinningen idag!! Visst var det alldeles för länge sen?! På tiden tycker jag.. Skriv gärna vad ni tycker om mina tips, eller ge tips om ni har några sköna låtar att dela med er av :). Trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar