söndag 10 april 2011

Tillbehör

Åhh, ljuvliga dag! Har visserligen suttit inne på jobb mellan 7-15 och sen varit på gymmet i 1,5 timme, men när jag kom hem(!), då satt jag och fikade på balkongen i bara linne. Vilket väder vi har fått. Våren är verkligen här! :)

Och att våren är här måste självklart firas. Jag och J har därför grillat ikväll. Muuuuuuuuuums. Gott kött, chilib-sås och squashtagliatelle som var mumma! Ett jättebra lchf-alternativ istället för pasta, potatis eller pommes som då J hade till sitt kött ikväll.
Jag hyvlade squash och fräste sen det tillsammans med smör, färsk chili, salt och peppar. Sa jag att det var gott?!


Träningen idag bestod av 30 min på cross'en, mag- och knäövningar. Försökte beta av det så fort jag kunde så jag kunde komma ut i solen igen. Gick snabbt och lätt och jag kände mig stark idag :).

2 kommentarer:

  1. Härligt med vår! Hoppas det håller i sig! :)

    Kom att tänka på en sak... Du hade en blogg i din blogglista förut, som jag såklart har glömt vad den heter. Det var en träningstjej som hade nån hormonell(t) sjukdom/tillstånd som gjorde att hon hade svårt att gå ner i vikt. Och så var hon och nån kompis med i nån big brother utmaning på nätet. Kommer du ihåg vilken blogg jag menar? Tror hon sluta blogga rätt som det var. Om inte annat kanske du kommer ihåg vad den där hormonella sjukdomen heter?

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Det här såg ju väldigt gott ut också. Fast... Vad är som thaipannkakor haha :D (Usch vad jag vill ha det nu)

    SvaraRadera