onsdag 13 april 2011

Vad blir det för mat?

Wohoo vad god mat jag äter varje dag! Ätit broccoligratäng för tredje dagen i rad, haha.. Hade lite kvar så jag tog med det till syrran som jag spenderat eftermiddagen och kvällen hos. Syrran gjorde köttbullar och vi gratinerade tomater i ugnen.. igen ;). Jag är hooked! Hooked på broccoligratäng och gratinerade tomater. Ni vet vad jag sagt tidigare, när jag väl hittar något jag gillar så blir jag lite beroende ;).

Igår åt jag broccoligratäng, biffar, gratinerade tomater och champinjoner med creme cheese vitlök/örter-fyllning med ost ovanpå. SÅ GOTT!


Dagens träning bestod av ett riktigt tufft spinningpass. Jag var verkligen SÅ svettig efteråt och det tog lite tid innan jag fick ner flåset. Ett jobbigt, men ack så kul pass! Bra musik och jag var riktigt peppad! Spinning är verkligen bra för mig.. Jag får upp flåset ordentligt, svettas ordentligt och får konditionen jag inte kan få från löpning just nu. I LIKE!!

1 kommentar:

  1. Åh vad gott det ser ut att vara. Blev sugen på mat nu, haha.

    SvaraRadera