måndag 4 april 2011

Tränat? Javisst!

Visst har det tränats här också. Bara inte varit så flitig med att dokumentera det. Inte heller kommit igång med min "veckovis-träning" där jag brukar dokumentera hur veckan har varit. Allt tar sin lilla tid, men jag ska nog få ordning på det också.. :).

Idag cyklade jag först ca 1 mil och sen gled jag in på gymmet och körde 45 mins kondition där jag varvade cykling med cross'en. Sen blev det knäna och magen som fick jobba.

Igår blev det en 75 min lång powerwalk och det var minsann svettigt - tog nog lite för mycket kläder på mig. Men nu vet jag det tills nästa gång. Det börjar alltså bli vår, vänner! :).
Och i fredags och lördags såg träningen ut precis som dagens träning gjort.

Som ni ser så försöker jag alltså köra så mycket fettförbränning och kondition som möjligt. Jag lägger största fokus på att bli mer "fit" och just nu har jag lagt muskelbygget lite åt sidan. Känner att jag vill gå ner mina kg och bli mer som jag var innan jag reste.

Mitt nuvarande mål är alltså att gå ner dom kilona som jag gått upp sen jag åkte till Asien och det betyder ca 4 kg till. Och om man ser till mitt "riktiga" mål som jag alltid har, alltså den vikten jag vill ha och ligga på hela tiden, så är det 6 kg. Men nu tänker jag fokusera på att gå ner dom här 4 kilona först och sen får dom där 2, som varit väldigt svåra hela tiden, komma i efterhand.

Hoppas på att all kondition och förbränningspass + min nya kost kommer göra susen. Håll tummarna! :)

1 kommentar:

  1. Åhhh, vad duktig du är gumman!!!. Jag vet att du kommer att greja ditt mål för du är så envis och grym och vet vad du vill!!!! En riktig tävlings människa:).

    Håller med dig vädret är underbart nu:)!!!!
    Love you <3 Puss

    SvaraRadera