tisdag 12 april 2011

tuffa backar och matmuffins

Dessa lchf-matmuffins bakade jag igår. Perfa att ha som mellanmål. Tycker fortfarande att mellanmålen är lite jobbiga och kluriga, men dessa matmuffins var jättegoda!! Verkligen ett hett tips om man gillar ägg och salami. Smarrigt tyckte jag :).

Vilket pissväder det varit idag alltså! Som tur är så har jag jobbat precis hela dagen (kom hem för en timme sen) så jag har inte behövt ha ångest över att inte kunna vara ute. Tråkiga är att jag fick cykla till och från jobbet i ösregn - inte lika kul. Det fick även bli min träning idag. Ca 1 mils cykling sammanlagt. Ditvägen lite lättare och hemvägen betydligt tuffare. Mycket uppförsbacke och emellanåt kändes det som att man inte kom någonstans trotts att jag trampade på som en idiot. Najs nu i efterhand!

I morgon blir det gymmet! :)

2 kommentarer:

  1. Muuuums med muffins!!!! :D Vet du, jag har längtat efter regn haha!

    SvaraRadera
  2. Jag åt en miniminimuffin idag. Skäms hahaha! Fast det behövs för att hålla ögonen öppna efter all training ;) (Nu pratar jag inte träning utan hjärnträning snarare och tyvärr)

    SvaraRadera