måndag 25 april 2011

Peppig spinning!

Förutom att ha legat på balkongen och solat idag så har jag faktiskt fått svettats ordentligt på ett spinningpass! Klockan 15 var det dags för ett medel-spinningpass med instruktören Eva. Hade inte riktigt koll på vem det var när jag läste i schemat, men det var ju inte så konstigt, för hon har minsann varit mammaledig i 1 år. Blev glad när jag såg att hon var tillbaka för hon är peppig och kör alltid bra pass. Det var lagom tufft, jag blev apsvettig och musiken var bra, lite gammal, men bra. Får ge henne några veckor att fixa nytt ;).

Ser redan fram emot nästa pass. Nu börjar det bli sådär varmt inne i salen vilket gör att man svettas lite mer än vanligt - I like! Det känns lite extra tufft, mina knän värker inte och jag får flåsa ihop med uppemot 80 andra träningsfrälsta människor. Det är AWESOME!

Efter spinningen blev det en sen lunch. Gjorde en jättegod smoothie på turkisk yoghurt, hallon, blåbär och Core Protein-pulver. Ett bra och gott tips om man vill variera hur man intar sitt proteinpulver. Förtärdes på balkongen i solsken. Kunde inte blivit mycket bättre faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar