torsdag 21 april 2011

Training is life.

Tog lite sköna egobilder efter att jag varit ute på löprundan igår. Bilderna visar en pigg och glad San, glad var jag men inte alls pigg! Jag kände mig energisk av solen och satt ute en stund på asfalten (utanför dörren) och bara mös med min kise i solen. Kände hur underbart det var att bara "kunna vara" nu när solen kommit till oss. Men fysiskt var jag utmattad. Jobbat och slitit en hel dag och sen cykla jag hem i sol och uppförsbacke vilket gjorde mina ben väldigt trötta. Hem och byta om direkt och sen ut på banan. Benen kändes som bly största delen av rundan, lite bättre sista biten, men ändå väldigt tungt. Kändes som att jag sprang hur sakta som helst men jag orkade trots det inte ta i. Ibland är man seg bara, så är det.

Idag har jag hjälpt syrran m. sambo att flytta... igen, haha. 4 gången på 2 år så nu hoppas jag verkligen att dom stannar här ett tag. Från hyres till köpe så det blir nog så :). Gamla lägenheten ligger på 5e våningen utan hiss så ni kan ju själv tänka er, det var ingen enkel match! Svettigt, jobbigt och tungt. Efter 4,5 timmars slit så unnade vi oss god mat och glass på en italiensk restaurang. Nu befinner jag mig på Österlen hos mamsen. Lite återhämtning och påskmys står på schemat :). I morgon blir det mysfrukost hos en kär vän och efter det blir det påskfirande hos svärföräldrarna. Och med det sagt så blir det inte så mycket träning dom kommande dagarna. Hur kommer er påsk se ut? GLAD PÅSK FINA VÄNNER!!

2 kommentarer: