söndag 29 november 2009

knäont igen

Mätt som en plätt igen!
Har varit och tränat alpgympa nu ikväll och det gick himla bra. Det var skönt och mer "mysigt" idag. Endast ca 80 pers på passet, höhö. Kändes verkligen konstigt att gå på ett pass med så lite folk. På alpen brukar där ju aldrig vara mindre än 120-150 pers eller nått. Men gott om plats fick man och man kunde bre sig ordentligt.

Tråkigt nog så fick jag känningar i knäet idag igen. Ungefär samtidigt som i torsdags när jag var på alp. Det är när man kör dom riktigt tuffa övningarna, dom sista 10 minuterna av passet. När man springer fram och tillbaka och hoppar och har sig. Men nu känner jag inget så det är lite konstigt. Förmodligen är det väl bara så att jag överanstränger det med alla hopp, för det är verkligen riktigt mkt hopp i det passet. Och det är ju ganska förståeligt att det är ansträngande för ens stackars knä.

Nu när jag kom hem så stod älsklingen i köket och lagade pannkakor. Nyttiga pannkakor med dinkelmjöl! Tyvärr så kan man inte kalla det man har på pannkissarna för nyttigt. Sirap, sylt eller socker. Men ack så gott!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla på sista delen av El Classico. Zlatan gjorde precis 1-0 till Barca efter att spelat i ca 5 min. Han är grym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar