tisdag 17 november 2009

Vinst

Idag har jag tränat gympastång. Skulle varit med Lotta men hon var sjuk, så en av killarna som har alp hoppade in istället. Passet var lite tuffare än vanligt faktiskt och jag blev lite tröttare. Najs! :) Han är en riktigt duktig instruktör faktiskt. Han håller i alp-passet som är på tisdagar men jag tycks alltid gå på alp på torsdagar. Vet inte varför, men jag lyckas alltid vara upptagen på tisdagar. Får ta och ändra på det tror jag..

Inte så mkt mer att säga om det faktiskt.. sjukt trött just nu! Klockan är egentligen 05.00 och inte lite i 12 som klockan på inlägget visar. Jag behöver sömn!!
Jag måste ju dock vända rätt på dygnet efter att ha jobbat natt så det brukar inte bli mer än 4 timmars sömn den natten. Men faktiskt så är det bara precis när man vaknar som man är som tröttast. Såfort man "kommit igång" så är man en normal människa och jag brukar inte ha några problem att vara pigg och glad fram tills iaf 01.00 på kvällen.

Inatt har jag sökt en massa info om Thailand. Det är ju verkligen jättesnart vi ska åka dit. Tänkt lite på det här med träning.. Att jag tränat så hårt och länge nu och att komma ner dit och bara gotta sig i 3 veckor kanske inte är det ultimata, just ur träningssyfte. Fast samtidigt, alla behöver semester och komma ifrån för att hämta ny kraft för att sen komma tillbaka och bli ännu bättre.
Jag är väl mest rädd för att jag ska gå upp några kg (lär ju bli så) och för att tappa min kondition som jag byggt upp. Vill ju verkligen inte det! Fast samtidigt så tror jag att man har lättare att komma tillbaka om man är vältränad, så det klarar jag nog.. :)
Och dessutom förtjänar jag verkligen detta! Har jag varit borta från träning under detta året, så har det varit i max en vecka och då berodde det på sjukdom. Jag har slitit hårt och måste få en liten vinst (liten och liten, Thailand i 3 veckor!! :o) för det :).

Similan Island - hit vill jag!!

Nu ska jag fortsätta att söka lite info.. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar