onsdag 4 november 2009

hög kadens

Ahh, jag är så kass! Känns som jag skriver mindre om träning nu sen jag skaffade mig en träningsblogg, haha. Och inte är det för att jag tränar mindre. Måste bli bättre på att skriva. Jag gör ju dels det för att jag vill ha bättre koll själv och kunna gå tillbaka för att se hur jag tränat. Så skärpning på mig nu! ;)

Så i lördags var jag på spinning. Skulle varit Evas spinningpass vilket brukar vara jättebra, men hon var tydligen sjuk och vi hade en annan instruktör. BRA säger jag! Shit vad hon var grym alltså.. har aldrig sett henne förr och bestämde mig under passet att jag skulle gå och fråga henne när hon hade pass i veckorna. Hann inte ens komma fram till henne förens jag hörde någon annan fråga. Tyvärr så har hon inga egna utan hoppar bara in lite då och då när det behövs.. Hade ju varit kul att stöta på henne igen!

Det som var så bra var att det var höga kadenser hela tiden. Riktigt bra musik rakt igenom passet. Ett par låtar från The Killers senaste album, nån Kent-låt, Pink och en massa pepp bara. I like! :)

Igår var det gympastång som gällde. Blev ju gansk trött på det för nån månad sen och nu hade jag inte varit på det på några veckor. Det var bra men inte wow. Precis samma som jag känt innan. Svettigt och jobbigt såklart men känns ändå lite för enkelt och den känslan vill man inte ha när man går ifrån gymmet..
Det där med att det känns lite tråkigt handlar mkt om musiken, så fruktansvärt trött på den som den här instruktören har. Är det för mkt begärt med lite variation tro?! suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar