onsdag 18 november 2009

ruskigt icke-träningsväder

Idag blir det ingen träning för min del. Skulle jag cykla till gymmet i detta ovädret så skulle jag blåsa bort! Och på tal om cykel så har jag redan rest min cykel upp 3 gånger utanför lägenheten. Blåsten är fantamej inte klok!

Jag kände idag när jag var nere i stan, att jag inte var ett dugg sugen på att ge mig ut sen igen när det var dags för träning, när det är sånt här tråkigt väder. Och dom dagarna som jag inte tränar är alltid för att jag inte kan av någon anledning. För att jag ska bort, ha gäster, jobba eller whatever. Det är till 100% nästan aldrig så att jag bara låter bli att träna någon dag för att jag inte känner för det. Jag känner oftast för det! Men idag var en sån dag som jag bara kände att nää, idag behöver jag inte och känner inte för det. Idag blir det bara en massa mys i soffan med the, filt, tända ljus och en bra film! Dessutom är man ju faktiskt lite extra sliten den dagen som man ska vända rätt från nattjobbet.. så jag ursäktar mig själv :P.

Imorn kommer jag dock tillbaka med lite mer ork och lust. Då kommer min brosha hit och ska umgås och sova över. Han ska följa med och prova på, på mitt gym. Det lutar åt boxning. Ser framemot det!! :)

Ps. Cred till alla löpare som jag möte för ett par timmar sen när jag kom hem från stan. Starkt jobbat i detta vädret! Den disciplinen vettefan om jag haft, heh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar