onsdag 4 november 2009

Ny musik

Idag var det spinning som gällde. Spinningen höll Helene i (samma tjej som höll i gympan i måndags), och det första hon sa när passet började var att hon hade ny musik from idag. Haha, ibland kan man ha tur! Förvisso så var det ju gympapasset som hade kass musik men hennes spinning-musik behövdes oxå bytas ut.
Tyckte den nya musiken var helt okej. Även om där var en hel del låtar som inte är riktigt min stil, så var det ändå fartfyllda låtar så man blir pepp.
Riktigt svettigt idag oxå och jag körde på bra.. Jag är nöjd! :)

Kan säga att det var riktigt najs att komma hem sen oxå.. Det har varit så sjukt kallt idag och det regna och blåste när jag cykla till gymmet och sen var man där och svettades och sen skulle man cykla hem i samma väder. Riktigt jobbigt.. Iskall och extra frusen blir man när man är helt fuktig av svett. Duschen satt så hiiimla naaajs när jag kom hem!

En låt som kom idag på passet var denna.. tyckte den var bra att stå upp och spinna i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar