söndag 15 november 2009

Snygg Naken

Jag och Jim frossa i programmet Snygg Naken precis. Fan vad härligt program! Allt handlar verkligen om självkänsla och att tro på sig själv. Gilla och acceptera sig själv. Hon blev verkligen så mycket snyggare när hon själv trivdes med sig själv oxå.

Och nakenbilderna!! Jag har alltid sagt att det skulle vara en dröm att få ta nakenbilder på en snygg tjej/kvinna. Jag lärde känna en tjej för flera år sen, på min första festival faktiskt, och hon var riktigt riktigt grym på foto och hade tagit många fina nakenfoto. På både smala och mulliga tjejer. Jag tycker det är så himla vackert och det jag gillar mest med det, är det där extrema. Det där som är utöver det vanliga. Kanske en extra smal tjej, eller en mullig tjej med fina former.
Det finaste att fota hade nästan varit en mullig tjej. Tycker det blir så vackert, mysigt och kärleksfullt på något sätt.

Riktigt starkt jobbat att ställa upp i ett sånt program som Snygg Naken. Jag menar, inte ens jag har det självförtroendet att jag skulle kunna visa upp mig så för hela svenska folket. Och att hon har det, som inte ens har den perfekta kroppen (nu mena jag absolut inte att jag har det!), tyder ju på starkhet. Älskar folk som älskar sina kroppar och som vågar stå för det!

För det är så, att sättet man ser på sig själv lyser igenom till andra, och tror man inte på sig själv så gör ingen annan det heller och det märks så tydligt utåt.
Jag märker verkligen det på mig själv oxå. När mitt självförtroende svackar så känns det som att ingen "ser" mig. Men när jag faktiskt är glad för att jag är just den jag är, så lägger alla märke till mig. Believe in our self. Thats the real thing! <3

(bild från tidigare avsnitt av Snygg Naken)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar säga att man ska le med hela kroppen. Tycker det funkar rätt bra! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kom faktiskt att tänka på det bara häromdagen, det att du pratade mycket om att du ville fota någon naken någon gång!=) Det är verkligen sant, ju mer självsäker man är, ju mer attraktiv är man för andra!

    SvaraRadera