torsdag 11 november 2010

Ajabaja knäet!

Sitter och väntar på att maten ska serveras. Ca 5 min kvar och jag håller på att dö av hunger. Känner mig trött och hängig och helt slut på kraft. Behöver verkligen mat! Mat så jag kan bli piggare och kanske orka se något på tv i kväll innan jag somnar sött.

I kväll blev det ca 35 mins kondition på cross'en och efter det ett tungt träningspass där jag fick in både ben, mage och armar. Körde lite extra knäövningar för det kändes som att det behövdes. God damn it. Fan vad störigt detta är! Som jag tidigare skrivit så har jag haft lite känningar senaste veckorna (mer än vanligt då) och idag kände jag av det både under konditionsbiten och när jag gymmade. Kom hem och gick på toa - gjorde ont i knäet när jag reste mig upp. Hoppade in i duschen - gjorde ont i knäet när jag klev in. Alltså, F*N! Why?! Nu tränar jag så mkt knä- och benövningar så jag tycker att det bara borde bli bättre och bättre. Men icke. Hoppas att det bara är tillfälligt och att det egentligen är bra.

Jag kommer fortsätta med mina knäövningar och töjningar och hoppas det hjälper. Eller hjälper vet jag att det gör, men hjälper mer. Jag vill ju bli helt bra!
Nog för att jag kommer sakna träningen så jag kommer hålla på att dö när jag är i Asien, men det kommer ändå bli skönt för mina knän. Mkt vila och värme i musklerna. Det kommer kroppen må bra av! Åhh, vad jag längtar......

Nog var vi allt lite hurtiga under förra Thairesan. Hoppetossan: Jim. Foto: jag.
Jag och finaste syrran Sandy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar