söndag 21 november 2010

Framsteg och snedsteg

Wohoo, idag fick det bli träning igen. Känns liiite bättre i knäna idag. Det går sakta men säkert framåt. Det värsta är att ett hopp kan "fucka upp" allting igen. Minsta lilla snedsteg, för hårda tramptag på cykeln eller att jag springer upp/ner för snabbt i trappan. Man vet aldrig. Man måste hela tiden tänka på hur man går och använder knäna.

Blev iaf 30 min på cross'en idag och sen knäövningar på det. Känns helt okej när jag tränar och jag tycker det är skönt att göra alla övningarna för knäna. Känner att jag blir starkare och förbättrad även om det känns och jag blir trött i knäna.

Spinning, gympa, afro eller zumba är inte ens att tänka på nu. Känns inte som att jag kan utföra något dynamiskt med hopp osv. Kanske jag testar lite löpning i veckan för att se hur jag klarar av det. Men än så länge tar jag det ganska lugnt. Igår tog jag det lugnt och sen träning idag, vilket betyder att det nog inte blir mer än en promenad och lite knäövningar här hemma i morgon. Försöker vila och ta hand om mig så mkt som möjligt nu. Jag vill INTE förstöra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar