torsdag 18 november 2010

Rädd för smärtan

Ännu en vilodag. Tredje dagen gillt kanske man kan säga. För i morgon, om mina knän inte skriker av smärta, då ska jag bege mig till gymmet och konditionsträna lite och köra en massa knäövningar. Det blir lugn och fin konditionsträning för att inte slita för mkt på knäna. Jag vill ju verkligen inte riskera något nu när jag har vilat i några dagar.

Det känns bättre idag än tidigare dagar men där finns ändå en betydlig smärta i båda knäna som jag vill bli av med. Är rädd för att minsta lilla kan göra att jag får tillbaka den där brutala smärtan som har gjort att jag i princip fått hoppa upp/ner från trappan på ett ben. Det vill jag inte! Gjorde samma övningar (7 st) idag här hemma och sen töjningar på det. Det känns bra. Bara det att jag idag kan göra 7 övningar när jag i måndags inte kunde göra några alls. Det är bra. Men som sagt, rädslan är att jag kommer falla tillbaka i det onda igen. Håll tummarna för att det inte blir så, så är ni snälla.. :).

Nu ska jag gå och käka lite paj till middag. Sen middag idag för att det blev sen lunch. Trevlig kväll vänner!

1 kommentar:

  1. Ja visst är koftan ursöt! har gått och spanat in den ett tag nu. En ny är ju redigt dyr, men jag kom över en begagnad för en rimlig slant :-)

    Alltså jag tycker så synd om dig att ditt knä har börjat smärta igen. Så jag håller tummarna! :-)

    SvaraRadera