tisdag 9 november 2010

Aptrött

Idag var det spinning som gällde och jag var väl inte heeelt 100 tyckte jag. Jag stirrade iväg från jobbet och sprang inom apoteket och sen slängde jag mig på cykeln och cyklade allt vad jag kunde till gymmet för att hinna med spinningpasset. Kom dit nästan precis på minuten. Men väl framme var jag ju APTRÖTT! Kändes som att jag redan tränat, hah. Men jag körde på och blev väldig trött. Enligt pulsklockan så hade jag inte riktigt lika hög puls som jag brukar, och blev inte riktigt lika svettig som jag brukar, så jag antar väl att jag inte tog i lika mkt som vanligt. Men det var jobbigt ändå! Jag blev väldigt trött i benen och var nära mjölksyra flera gånger. Så jag är nöjd. Bränt kalorier fick jag och svettig blev jag. I kväll begär jag inte mer! Och speciellt inte efter en lång dag som idag ;).

Och nu känner jag mig trött. Trött i kroppen och i huvudet. Blir lite tid till framför datorn men sen är det mys i soffan som gäller. Om ca en vecka är det på pluggandet igen (egentligen i måndags men jag har ju inte fått hem min bok än :O) så det är väl bäst att jag passar på att vila ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar