tisdag 16 november 2010

Hur ska jag stå ut?

Idag har jag i princip bara vilat. Har så ont i mitt knä så det går inte ens att föreställa sig träning i detta stadiet. Trots detta vill jag inte ens tänka på att det ska gå ännu en dag utan träning och gymmet. Det finns verkligen inget värre än när man inte FÅR träna. Hate it. Jag behöver och vill träna. Åhh vad tråkigt detta är :(.

Gick iaf en runda i morse när jag vaknat. På sammanlagt 35 min. Det var skönt. Skönt att få röra på sig. Jag förstår verkligen INTE människor som kan gå dag ut och dag in utan träning. Jag hade fått panik. Jag känner mig som världens soffpotatis om jag inte rör på mig på en hel dag! Enda dagarna utan träning som jag inte mår dåligt av, det är mina vilodagar i en annars träningsspäckad vecka. Denna veckan får väl mest innebära vila. Vet bara inte hur jag ska stå ut....buhuu...

1 kommentar:

  1. Stackare. Återigen, vad säger läkarna?
    Styrkekram till dig!

    SvaraRadera